fredag 11 juli 2008

Gökboet.

Faktiskt inte sett än. Kvällens projekt.

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ah, en klassiker. Nåt att se fram emot! Tror inte att du blir besviken.

Blygisens betraktelser sa...

Hej, det var länge sedan!

Hoppas du gillar filmen!

Själv ahr jag sett den många ggr, även om det var flera år sedan sist. Minns första gången jag såg den på bio, det satt två äldre damer bakom mig, och den ena sade:
"FNYS!! Vilken TUR det finns dår-hus för såna där!

Man kan säga att hon nog inte direkt förstod sig på filmen---

Ha en fortsatt skön sommar om vi inte ses/hörs mer via bloggeriet!

Smartasmia sa...

En alldeles ypperlig sammanfattning av världen där ute:-) Ha en njutningsfull stund.

C. Meow sa...

Hoppas du tycker den är bra. Indianen var min favorit ...

Sincerely Johanna sa...

Och jag säger usch fy och blä. Bland det sämsta jag har sett. Men smaken är som baken.

Miss Upsey Daisy sa...

P- Visst är det en klassiker. Måste bara se om sista 10 minuter.

Blygisen- Där är du ju! Jag undrade lite var du blev av såklart men det är kul att du är tillbaka igen.

Smartasmia- Visst är det så. Tack.

Camilla- Indianen är bra.

Johanna- Smaken är som baken helt klart.

Linda K sa...

lyllos dej!

Miss Upsey Daisy sa...

LindaK- Måste bara se om de sista 10 när jag sov.....

Evalinn sa...

Vad tyckte du? Jag tycker den är fantastisk!

Miss Upsey Daisy sa...

Evalinn- Måste se om sista kvarten för jag somnade......