tisdag 15 juli 2008

Utmanad.

Utmanad av Johanna.


1. Vad gjorde du för 10 år sen?
Exakt för tio år sedan jobbade jag på nattklubb i Brighton över sommaren och läste i Karlstad Turimsekonomiprogrammet.

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag:

* tvätta
* lägga in AmEx räkning på betalning
* Ringa Sara och höra sista inför vandring
* köpa regnställ (redan gjort)
* leta i förrådet efter vandringspryttlar

3. Godis jag gillar:

Lösgodis, choklad och ostbågar.

4.Vad skulle jag göra om jag blev miljardär:

Betala av CSN, lägenhetslån, lägga pengar på min familj och resa jorden runt. Samt göra något för de djur som lider.

5. Städer/orter som jag bott i:

Örebro, Nora, Malung, Torsby, Karlstad, Göteborg, Zurich, Interlaken, Brighton, Nice, Dunedin


Bollar vidare till alla som vill!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Skojigt! Jag hänger på :)

Peter Madison sa...

Jag har spelat fotboll i Nora!

Camilla sa...

galet många städer du bott i!

Miss Upsey Daisy sa...

Emma- välkommen!

Peter- Aha. När då?

Camilla- mja, läste på vissa ställen... rätt många av dem.

Anonym sa...

Jag pluggade också i Karlstad för tio år sen. (Hu, nu kom åldersnojan fram igen...)

Miss Upsey Daisy sa...

P- Åldersnojan slår till med full kraft titt som tätt!