fredag 11 juli 2008

Helg hit och helg dit.

Ibland när andan faller på slänger jag in en agenda för helgen. På fredagarna. Men ibland är jag topp tunnor tossig och slänger in den redan på torsdagen. I helgen ska jag på bröllopsfest hos en fin bloggare som smög iväg och gifte sig i våras. På söndagen kommer17 engelsmän hit på svensexa. Idag anländer de till Göteborg för att tuffa vidare mot Halmstad. Uttrustade till tänderna med diverse användbara svenska fraser. Man är fri att tolka användbara lite hur man vill. På söndag är det tänkt att jag ska träffa dem för några öl innan de återvänder till sin ö. Undrar om alla 17 är med tillbaka eller om de räknar med lite svinn?


Vad gör ni?

8 kommentarer:

Anne sa...

17 engelsmän. Whoa :)

Jag har precis packat klart, ska åka till Sydney i morgon.

karro sa...

lät som en spännande helg! här är inget inplanerat, bara lugn o skön semester!

Jo sa...

Låter trevligt med en massa engelsmän! :)
Ja, du vet ju vad vi gör.. firar att vi har 4 veckors ruckel-semester.. :)

Miss Upsey Daisy sa...

Anne- Ha en bra resa!

Karro- Spännade helg minsan.

Jo- Då trivs du :D

Anonym sa...

Jag går på semester, wihooo!
I kväll städa båten, i morgon kastar vi loss. Skepp å hoj.

Miss Upsey Daisy sa...

Polly- Skepp å hoj!

Peter Madison sa...

Jag och M ska...ehum...mysa hela helgen! :)

Miss Upsey Daisy sa...

Peter- rosa oh så rosa