tisdag 9 januari 2007

I am a woman- Yes I am!

Köpt Replaystövlar på 10 minuter blankt! Ha! Beat this om ni kan!

Sparat en hel massa pengar också.

Kostat 2 000 kr- betalade 800 kr.

Nästa steg var ett par darlingar på Bianco... Svarta.. så eleganta... Osäkert om man kangå i dem bara... Jag menar hur viktig är det med blodcirkulation i vaderna?

Disktureade med kollegor. Försökta övertyga C om att jag kan ropa in honom på rummet när jag har skorna så att jag slipper gå så mycket med dem.. ville utveckla att han kunde hämta mina printar också.. Mötte ett viss motstånd och en viss undran om "varför" jag ville köpa ett par icke så användbara skor. Herr Holm ställde sig också frågande till teorin. Vad vet Herr Holm om skor? Bah!

Finders - Keepers säger jag.

Mina.Min.Mina.

Inga kommentarer: