onsdag 24 januari 2007

Hell. Spara en plats för mig.

Bad girl,

Slutat med godis. Duktigt flicka. Undantag för mörk choklad. Gravida kollegan har introducerat mig till torkade tranbär. Substitut.Bra för mig. Bad för henne. Den gemensamma burken som ställdes in i köket slukade undertecknad med ljusets hastighet ( inte burken då utan innehållet). Gott var det. Kollegan hamnade lätt på efterkälken. No wonder why. Jag är duktig på att äta snabbt. Ur gemensamma burken.

Det kostar 150 spänn för en påse! Trodde vi pratade om snäppet dyrare än russin. Lite dyrare men inte hundrafemtio kronor! Det är i billighetebutiken i en turkaffär. Saluhallen lägger på en femtiolapp..

Jag har ätit upp en gravid kvinnas mat. För att jag är glufs glufs. Kakmonstret. Kicki Danielsson.
Janet Jackson. Peter Harrysson. Anna Nicole. Oprah. Barbapappa. Hon "Fat-Actress" som jag glömt namnet på. Bad Bad är jag. Förr i tiden hängdes sådana som jag. Offentligt. Till applåder.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det kanske är Roseanne dun menar med "Fat-actress"? *Hjälpsam*

Miss Upsey Daisy sa...

Hon som var med i "Titta har snackar" hade en egen dokusåpa där hon gick ner massor....

?

Anonym sa...

Kirsti Alley! Eller hur det nu stavas.

Miss Upsey Daisy sa...

Precis! Kirsti is our girl!