fredag 26 november 2010

Dag 13- Den Här Veckan.

Nu är jag helt crazy men eftersom jag kan fota min väska imorgon så byter jag helt galet dessa två dagar. Ni får hålla någon i handen om det blir för tokigt.
Måndag- Vaknade upp hos Enannan i Stockholm ( åkte dit på söndagen så det var ingen överraskning). Jobbade på huvudkontoret hela dagen. Lunchade med min vän som jobbar på Patent och Registreringsverket. Mötte upp en annan kompis och hade soffhäng i Solna. Sov över där.
Tisdag- Blir väckt en timme för tidigt av felaktig väckning somnar dock om. Möter upp Cecilia & Lisa för frulle. Jag och Lisa utövar byteshandel. Såg prinsessan i egen hög person! Hade kurs hela dagen med italiensk konsult. Såg Bingo Rimér på lunchen. Åkte hem helt übertrött och skulle egentligen på konsert med ett gäng. Åkte hem istället.
Onsdag- Hängde med Mumin & Saga. Hängde sedan med pojkvän.
Torsdag- Började jobbet redan 6.15. Gav bort mitt visakort till bankomaten på lunchen. Svor över det. Klippte mig och färgade håret chokladbrunt. Hängde med pojkvän.
Fredag- Lunch med Katinka. Löpträna. Pasta & filmkväll.
Lördag & Söndag- Spridda skurar av flertalet saker tex :Långpass löpning. Spinning. Vinkväll med kompis. Hänga med Mumin & Saga lite extra. Hinna med trettiotolv andra saker.

5 kommentarer:

Tesa sa...

Fröken Aktiv, det är du det! :)

Miss Upsey Daisy sa...

Tesa- Det sägs så..... ;-)

Anki sa...

Ha en härligast helg!

Kram

Enannan sa...

Vilken fantastisk vecka! Ja, förutom missödet med den tjyvaktiga bankomaten då.

Miss Upsey Daisy sa...

Brevvikssommar- Tack.
Enannan- Menar't.