lördag 3 juli 2010

Portugal i ett nötskal.


18 kommentarer:

Anonym sa...

Lite avis blir man allt men det är ju kul med garagemålning.

anna sa...

välkommen hem! det ser alldeles alldeles ljuvligt ut.

Miss Upsey Daisy sa...

Frunatmaken- Garagemålning rockar fett! ;-)
Fru A- Tackar och bockar å det djupaste :D

Plastfarfar sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Spader Madame sa...

Ser ju helt okej ut! Välkommen hem!

Den tjocke konsulten sa...

Jättefina bilder!

yllet sa...

Åh!! Jättefina bilder! Jag är lite sugen på en utlandssemester samtidigt som jag gnäller 18 ggr / dag att det är så varmt..
Men det är nåt speciellt med Medelhavet!

Katarina sa...

Helt underbara bilder. :-)

Jag förlåter dig för att du inte rymt iväg för att förlova dig. Vinkbilden var väl vad vi i deckarbranschen kallar en red herring.

Eller en förvarning om vad som komma skall. Någon gång...

Man kan förresten inte läsa för många deckare. ;-)

Tesa sa...

Fina bilder!! Hoppas ni haft det fantastiskt bra, och du, jag skulle kanske behöva lite restips... :)

Miss Upsey Daisy sa...

Spader- Tack och kram!
DTK- Tack. Det var snällt sagt. :)
Yllet- Visst är det så. Nu var det nog ungefär lika varmt där som det var hos er ...
Katarina- Tack och som sagt var. OM jag förlovar mig lovar jag att du blir en av de första som får veta. Men än så länge ligger det liksom inte i pipe-line...
Tesa- Absolut. Hugg tag i mig på msn eller fejan :D

No-one sa...

Ååå vilka härliga bilder!!!

ulrica sa...

Ser fantasktiskt harligt ut!!

Miss Upsey Daisy sa...

Alexia- Tack rara.
Ulrica- Och du är i Indien!

Camilla sa...

det ser ju alldeles underbart ut!

Miss Upsey Daisy sa...

Camilla- Visst gör det.:)

Fru Choklad sa...

Nice. Här pågår nedräkning. Om tre veckor är det dags för mitt älskade Mallorca igen. Jag och familjen längtar.

LabHäxan sa...

OH VAD HÄRLIGT!!

Miss Upsey Daisy sa...

Fru Choklad- Låter toppenhärligt!
Labhäxan- Det var det sanna mina ord.