måndag 22 november 2010

En sak.

En sak som är lite spännande med att jobba i Stockholm är. Eller ja. Det är flera spännande saker med att jobba i Stockholm men just den här saken jag tänkte på var. När man sitter på de plan där IT-avdelningen finns får man plötsligt ett ansikte till de som hjälper mig när jag schabblat bort lösenordet eller när datorn bara är lite muppig. Ni bara, datorn mupppig. Klart som tusan att det är handhavandefel och jag bara klart att det är men vi kan väl låtsas lite bara .... eller?

4 kommentarer:

tant t sa...

Skit bakom rattarna... eller ;)

Tess sa...

Det vet väl alla att datorer har ett eget liv lite då och då...?

Tesa sa...

Jag ser en viss risk med att det inte bara är du som får ett ansikte på dem, utan även de som får ett ansikte på handhavarfelet! ;)

Så... höll de med? :)

Miss Upsey Daisy sa...

Tant T- Lite så..
Tess- Det HAR det. Så det så.
Tesa- Oups! Du menar så.