tisdag 23 november 2010

Full Fart Framåt.

Jag har inte sovit i min säng sedan i torsdags. Men jag har varit på
1 st After Work med femton kompisar som jag drog ihop
1 st rum målat
1 st lördag= tre kommuner
1 st Middag med min pojkväns familj
1 st Middag i Skärgården med tillhörande övernattning hos kompis familj
1 st Vanlig Jobbdag men i Stockholm
1 st Kurs Med Engelsktalande Konsult men i Stockholm
1 st Hänga i soffan i Stockholm med annan kompis.
1 st frukostdejt med Lisa & Cecilia i Stockholm.
1 st saftig tågförsening

Mitt i allt det roliga sitter jag ändå och undrar varför jag är beyond trötthet. Fast nu ska jag ju vara i Göteborg ända fram tills nästa fredag.

2 kommentarer:

Märta sa...

Men jösses! Ingen kan anklaga dig för att ligga på latsidan iaf! :)

Miss Upsey Daisy sa...

Märta- Nej. Tror inte det jag heller...