söndag 7 november 2010

Om Att Berätta.

Ganska tidigt råkade jag berätta för G:a Chefen och för Småbarnspappan. Det bara blev så. En slags kombination av sämsta pokerfejset och när någon känner en väldigt väl. Så jag berättade lite och sade sedan med min skarpaste röst att Ni Får Inte Berätta. Båda lovade dyrt och heligt.Småbarnspappan har alltid varit en mycket sansad person. Det är G:a Chefen också vanligtvis förutom nu då.

Säg så här.

Om jag hade fått en femma för varje gång G:a Chefen kom förbi mitt rum blinkade och sade "My Lips Are Sealed" hade jag kunna köpa flera Marc Jacobs plånböcker. Då ska ni veta att G:a Chefen bara är på kontoret ett par dagar i veckan max. Till slut stängde jag dörren och ignorerade hans vinkande genom glasrutan.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Tihi, fast det är svårt med hemligheter.

Plastfarfar sa...

Varför hemlis?

Märta sa...

Grattis till flickvänneriet! Kul med hemlisar ju! :)

Miss Upsey Daisy sa...

Selma- Jo. Det ÄR svårt. Fast nu är det liksom inte så mycket hemlis mer.
Plastafarfar- För att jag är rätt privat i vissa fall.
Märta- Absolut.

emster sa...

grattis till att du är lycklig o glad o ihop! heja heja!!

Miss Upsey Daisy sa...

Emster- Fina fisken.