måndag 1 november 2010

4 x 6 ( fått av Cecilia)

4 tvprogram jag ser.
Jag ser bara på Desperate Housewifes faktiskt.
4 saker jag har gjort idag.
Sett en katt förhandla (högst imponerande). Bestämt bio för kvällen. Bokat möte med kollega. Ätit det perfekta äpplet.
4 saker jag längtar efter.
Inte så mycket för jag är galet lycklig. Men kanske lite åka bort?Kan aldrig vara fel. Nya Zeeland. Asien. London. Tokyo.
4 saker på önskelistan.
Liten kamera. En resa. Marathonkonditon. Katter som inte fäller.
4 saker jag avskyr.
Missunsamhet. Gnäll. Snålhet.Besserwisser-fasoner.
4 jag utmanar.
Fraidi. Fru A. Yllet. Loppanlej.

7 kommentarer:

Frida sa...

oj, nu har jag fått den här utmaningen från tre håll. ska försöka mig på den ikväll.

Miss Upsey Daisy sa...

Frida- he he. Såg det. Du är poppis!

Tesa sa...

Galet lycklig? Det låter ju superhärligt! :)

yllet sa...

Men oj!!! Handsken är kastad?

anna sa...

tjoho!

Jerk sa...

meh..på saker du avskyr tror jag du prickade mina 4 mest utmärkande egenskaper..nu är jag lite deprimerat bitter känner jag..

Miss Upsey Daisy sa...

Tesa- Menar det. Fint.
Yllet- Handsken är kastad. Mohahah.
Fru A- Tjoho!
Jerk- Hoppsan ;-)