onsdag 17 november 2010

Dag 05- Vad är kärlek.

Kärlek är total oegoism utan dold agenda.

10 kommentarer:

tant t sa...

Ack så sant!

Miss Upsey Daisy sa...

Tant T- Kortisversionen iallafall?

K. sa...

Jag kollade på det nu och jag har jobb den helgen, men jag ska försöka utvärka något. Kan du annars ta ett glas vin på tisdag eller onsdag nu i nästa vecka?

Miss Upsey Daisy sa...

Katinka- Fungerar inte. Konsert på tisdagen så jag är nog rätt trött på alkohol onsdag :-(

Laila och Johan sa...

Skriver under på det.

Miss Upsey Daisy sa...

Loppis- Helt klart.

K. sa...

Aaa, men om lunch på fredagen nästa vecka fungerar då? Jag kan inte någon av de andra dagarna för lunch tyvärr.. Kram

K. sa...

Bra! Då säger vi så så länge! Kram

Miss Upsey Daisy sa...

Katinka- :-)

Anonym sa...

Mucho bra uttryckt.