torsdag 18 november 2010

Dag 06- Min Dag.

Vaknar på Berget.
Morgonpasset på radion.
Snoozar en liten smula.
Dusch. Frulle. Hejdå.
Buss mot jobb.
Sms:ar kompis om fika.
På jobb.
Djupdyker i ett ärende.
Veckomöte.
Får middagsinbjudan.
Mail om konsertproblematik.
Köper presenter inför Stockholmsvistelse.
Hämtar sushi.
Äter med G:a Chefen & Småbarnspappan.
Djupdyker tillbaka i samma ärende.
Känner mig ambvialent och frågar Fraidi.
Fraidi svarar klokt. Eller enligt plan.
Jagar Småbarnspappan för fika.
Sliter mitt hår över ärendet.
Skickar förslaget till konsult.
Går iväg och fikar efter jobbet.
Får känna på kompis mage.
Där bor en bebis.
Beslutar mig för att avsluta kvällen där.
Allts inte i magen utan vid fikat.
Får skjuts hem av kompisen.
Halsduken kommit.
Tar hand om tvätt.
Klappar katt-bos.
Pratar med mamma i telefon.
Pratar med bästa kompisen (också i telefon).
Funderar på aktiviteten Lägga Sig Tidigt.
Vi får väl se.

5 kommentarer:

Fröken Svensson sa...

Du har det inte lite hektiskt? ;)

Ivana sa...

Oj, spännande! Ser framemot fortsättningen. :)

tant t sa...

Å allt verkar lösa sig... härlig dag ;)

Frida sa...

Du softar väl nu?

Miss Upsey Daisy sa...

Frk S- Ha ha. Visst.
Ivana- Jättespännande torsdag.
Tant T- ;-) Jajjamen
Frida- Det gör jag...