onsdag 20 oktober 2010

Tisdag Afton

Ätbara scones serverades av undertecknad. Sedan bokbyte.

13 kommentarer:

Anna sa...

åh vad avis jag blir!

Miss Upsey Daisy sa...

Anna- Du skulle ha kommit med :)

Katarina sa...

Vad mysigt det ser ut!

Och vad konstig jag är som direkt fastnar för dina stolar. Så snyggt att ha stolar i olika färger. Vad är det för stolar? Jag behöver nya stolar i precis den där stilen.

Märta sa...

Bokbyte?! Jag vill också komma på bokbytarkvällsmys med scones! Sicken genialisk idé!

Laila och Johan sa...

Ser härligt ut! Bra idé med bokbyte!

Trasan sa...

Vi har kört med det i några år här i Sthlm...men jag hinner aldrig läsa så de brukar sluta hos mig. Hör av er om ni behöver fler böcker så kan ni få ett gäng :)

Miss Upsey Daisy sa...

Katarina- Tack. Stolarna är köpte på Bolagret förutom den vita som är IKEA. :)
Märta- Genaliskt så det förslår.
Loppis- Fin idé.
Trasan- Jag har massor av böcker och ska byta även på fredag så just nu finns det en rejäl hög. Men tack rara du!

No-one sa...

Jag nästan gråter av avundsjuka nu.
Nåväl, vad är väl en bal på slottet....

sarapirat sa...

vilket underbart oranget kök, är det ditt?

Miss Upsey Daisy sa...

Alexia- Du hade varit SÅÅÅ välkommen ju.
SaraP- Det är lampan som ger det röda skenet...

anna sa...

vilken fantastisk kombination, bokbyte och scones.

No-one sa...

TACK.

Banne mig, när ungen är stor nog att klara sig en helg utan mig (läs: när jag är tillräckligt mogen för att klara mig en helg utan min bebis) så sätter jag mig på ett tåg till Götet och äter scones och dricker vin hos dig. Så det så. Nu vet du.

Miss Upsey Daisy sa...

Fru A- Bästa kombinationen.
Alexia- Jag tar dig på orden. Rakt av :D