söndag 3 oktober 2010

Lilla Marc J.

Liten men naggande god.

21 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken söt liten rackare. Men hur i all världen får man plats med allt jox?

Anna sa...

oooooh!

Miss Upsey Daisy sa...

Frunatmaken- Har rensat och har inte så mycket jox. Lite jox får bo i Stor Filofax.
Anna- :D

Anonym sa...

Liten men kär.
Liten men praktisk.

Läcker!

Turtlan

Miss Upsey Daisy sa...

Turtlan- Tack :)

Tesa sa...

Åh jag gillar små plånböcker och så lite krafs som möjligt, tycker den var jättefin!

Miss Upsey Daisy sa...

Tesa- Det är min melodi det med. Inget onödigt utan bara det nödvändigaste. :)

Anki sa...

Oj!! Min lilla plånka i skinnimitation från Kreta med Greklandsmönster känns vääääldigt oglamorös! :-D

Miss Upsey Daisy sa...

Anki- Gillar man sin plånka är den glamourös! :D

Spader Madame sa...

Superfin! Grattis!

Sara sa...

man måste älska sin plånka, annars går det inte.
Den är helt ljuvlig :)

Jenny sa...

Schysst! Det är vad jag kallar en riktig plånbok.

J sa...

OOOOOOO den är lövli!

Miss Upsey Daisy sa...

Spader- Den är gölle.
Sara- Ljuvlig är ordet. Tack!
Jenny- Word.
Hanton- :D

anna sa...

liten och söt!

Miss Upsey Daisy sa...

Fru A- Den är gölle.

tant t sa...

Vilken bedårande liten nya vän! Tror att ni kommer att trivas tillsammans ;)

Laila och Johan sa...

Fin fin fin! Jag hoppas få bli presenterad för honom på fredag?!?!

Miss Upsey Daisy sa...

Tant T- Vi är kära :)
Loppis- På fredag får du hälsa fint!

Fru Choklad sa...

Sweeeet

Miss Upsey Daisy sa...

Fru Choklad- Kärlek :)