onsdag 13 oktober 2010

Kändisspottat.

En anka och ett penntroll. Man tager vad som bjuds.

8 kommentarer:

Anna sa...

oh la la la!

Turtlan sa...

Vet inte om jag törs skriva...men vem är hon på övre bilden...?

(är jag pinsam som inte vet det....?)

Anki sa...

Tack snälla, att du sa det jag inte vågade! :-D Inte en susning jag heller!

Miss Upsey Daisy sa...

Anna -Reglerna säger en kändis om dagen i Stockholm..
Turtlan- Näe då. Anna Hibbs. En bloggare.
Anki- Se ovan men det är för att jag är ... typ.. läser det mesta.

Katarina sa...

Den där Anna var ju med i Lyxfällan. Det verkade mest vara för att få PR. Och hon fick sitt drömjobb genom det programmet (om det nu inte var arrangerat redan) och på den vägen är det väl...

Nanne har jag alltid gillat. Men jag är lite nyfiken på om hennes hår verkligen växt ut från hennes egna hårsäckar.

Bra spanat. Jag ser då verkligen inte en kändis om dagen.

Miss Upsey Daisy sa...

Katarina- I Stockholm finns de reglerna. I Göteborg.. näe... :)

nillas liv på pinnen sa...

Har duträffat dempå riktigt, alltså? Så där som man kan göra om man bor i Stockholm?

Miss Upsey Daisy sa...

Nilla- Näe. Anna såg jag på stan och Nanne signerade skivor när jag passaerade centralen....