måndag 4 oktober 2010

Grattis Chefen.

Fallskärmsjägaren fyller år idag så jag köpte en kanelbulle med flagga som stod på hans skrivbord när han kom imorse. Jag sjöng inte för honom. För övrigt var det också att ses som snällt. Ungefär halva dagen går jag runt och känner mig lite som Moder Theresa och ler lite förnöjsamt men sedan slår det liksom över och jag sticker in huvudet på hans rum och påminner:

-Du vet att jag kommer vara som vanligt imorgon och att det här bara är är idag. Inget du ska vänja dig vid. Så att du vet liksom.

3 kommentarer:

Turtlan sa...

Ja det får inte bli en vana!
Han tackade väl snällt?

Jag skickade en sms-bulle till M. Snitsigt värre. Funkar att göra om Du har en äppletelefon.
Sen fick han lunka iväg till P-ressbyr-ån och hämta ut sin bulle.

Tur att han jobbar mycket nära en sån butik...

Anna sa...

gölle gölle!

Miss Upsey Daisy sa...

Turtlan- Jodå. Han tackade snällt. Såklart. Han är en väluppfostrad (ung) man.
Anna- Jag har mina stunder ;-)