söndag 24 oktober 2010

Bokbytes Fredag.

Har ni läst?

13 kommentarer:

Katarina sa...

Ja
Nej
Nej
Ja
Nej
Nej
Försökte, gav upp
Påbörjad, lagd åt sidan

Ska bli mycket spännande att höra dina synpunkter.

Miss Upsey Daisy sa...

Katarina- Återkommer efter The Tågresa.

Spader Madame sa...

Ja
Nej
Nej
Ja
Nej
Nej
Ja
Törs inte!

Skrattar och ser att Katarina och jag följer varandra...

karro sa...

Ja - sådär
Ja - älskar Joyce
Nej
Nej
Nej
Nej
Ja- kommer inte ihåg
Ja - superbra!

Jenny sa...

Hoppas du gillar dem!

dee sa...

Läst boktjuven, gillade mycket!

Miss Upsey Daisy sa...

Spader- Great Minds Thinks Alike?
Karro- Fint!
Jenny- Tror jag aboslut!
Dee- Hört så mycket bra !

Ingentingela sa...

Ja
Nej
Ja
Ja
Nej
Nej
Nej
Ja

Du har några godingar där!

Miss Upsey Daisy sa...

Ingela- Helt klart :)

Anonym sa...

boktjuven är fantastisk! näsduk behövs i slutet fast man får reda på vad som ska hända väldigt tidigt i boken. den är annorlunda och finns kvar hos mig nu flera veckor efter att jag läst färdigt den. det är ett bra betyg!
/ p.

Miss Upsey Daisy sa...

P- Jag har hört väldigt mycket om den boken så jag är spänd på att läsa den måste jag säga. Tackar för tips om näsdukar :)

yllet sa...

Uppifrån och ner:
Nej
Ja (sådär)
Nej
Ja(halvläskig deckare som utspelar sig nästen I MITT HUS!! :S)
Nej
Nej
Ja (sådär)
Ja (löved it)

Miss Upsey Daisy sa...

Yllet- Spännande :) Ska tänka på dig när jag läser läskig deckare.