söndag 10 oktober 2010

Bloggträff.

Tack alla femton! Det var super-dupertrevligt!!

17 kommentarer:

Frida sa...

men tack själv, det var underbart. längtar redan till nästa gång.

Sara sa...

Tack själv för att du fixar så fint, och jag är så glad över att jag åkte :)

Miss Upsey Daisy sa...

Frida- Jag med. Men vi har ju minivarianten först :)
Sara- Jag är glad att du kom! Fler gånger blir det.

No-one sa...

Men åååå - så surt att jag missade den här gången. Men nästa gång så!

Miss Upsey Daisy sa...

Alexia- Självklart. Det var någon som frågade efter dig och ville träffa dig. :)

Spader Madame sa...

Fullständigt underbart! Tack finaste du!

Miss Upsey Daisy sa...

Spader- Tack för boendet.

Katarina sa...

Det är jag som ska tacka, det var verkligen roligt. :-)

Linda sa...

tack för en mycket trevlig kväll!! jag längtar också till nästa gång! och så stjäl jag en av dina blder om det är ok.

Laila och Johan sa...

Titta!! Jag dricker vatten. Kan verkligen inte förstå var huvudvärken på lördagen kom ifrån. Det måste varit osten!! Tack för en härlig kväll!

Camilla sa...

tack själv fina!

Fru Choklad sa...

Det är vi som ska tacka! Tur att vi har dig som drar igång de här träffarna. Kram!

anna sa...

ja, det blir bättre och bättre för varje gång :) mera mera.

Linda K sa...

thank YOU :D

Miss Upsey Daisy sa...

Katarina- Glädjer mig att du tycker.
Linda- Jadå. Inga problem. Kul att du hade det bra.
Loppis- Det VAR osten.
Camilla- Tack rara du.
Fru C- :D Ett rent nöje.
Fru A- Det ska bli mera tycker jag.
LindaK- Thank YOU!

Anna sa...

men där är vi ju!
på lördagen vaknade jag med en liten overklighetskänsla - har jag v e r k l i g e n träffat dom här tjejerna??
men det ser ju onekligen ut så! och vad jag minns var det urtrevligt - TACK!

Miss Upsey Daisy sa...

Anna- Glad att du hade det trevligt :)