torsdag 4 juni 2009

Utmanad.

Om du skulle vinna många miljoner på lotto, vad skulle du köpa?
-Ett snuskigt bra boende, resor och jättemycket musik. Och bodybutter från BodyShop. Det sistnämnda är dyrt förstår ni.

Vilken svordom använder du mest?
- Hm. Man kanske skulle slå tån i något och se vad som poppar upp. Eller inte. Men jag tror ... bullfitta, helvete och bajs ligger högt på listan.

Tittade du på tecknat när du var liten?
- Absolut. Jag var en sådan som slukade allt.. gick upp och tragglade igenom Gomorgonsverige för att se Hacke eller vem var det? Allt. Men jag hatade Manne..

Hur många syskon har du?
- Lillebror..

Vill du just nu ha någon tatuering eller piercing?
- Har haft piercing två gånger och tagit bort.. har tatuering men vill inte ha mer.

Vad har du för väder just nu?
- Innan-regn-väder.

Vad åt du till lunch senast?
- Veggomat på Andrum

Kan du vissla?
-Jadå.

Vilken film kan du alla replikerna till?
- Ingen.

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
- Mitt köksbord är i en kartong ...och brevid kartongen står två köksstolar i varsin kartong. De mognar.. snart kommer de se dagens ljus.

Har du en stationär eller bärbar dator?
- Bärbar.

Vilket var ditt favoritämne i skolan?
- Bild, svenska och samhällskunskap

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
- Hm. Vad säger jag. Stackars mig kanske?

Får du dåligt samvete efter att ha ätit kött?
-Äter inte kött. Så svar nej.

Har du åkt moped någon gång?
- En gång.

Vad lyssnar du på nu?
- Värdelös reklam på tvn.

Sådär. Det gick ju relativt smärtfritt.

3 kommentarer:

Den tjocke konsulten sa...

Har ett par meter garderob ståendes i lådor, det får bli helgens projekt.

Jenny sa...

Hacke! Hur kunde jag glömma?? Jag kan fortfarande numret till Gomorron Sverige, 031-170920. Jag var redo att ringa varje lördag men det kom ju fan aldrig rätt slutsiffra!

Katinka sa...

Andrum... Dit brukar jag med gp ibland...