söndag 28 juni 2009

Och nu.

Årets första bad.

12 kommentarer:

karro sa...

var det kallt?

Katinka sa...

Ruggigt modigt gjort! Jag är stolt över dig!

Jenny sa...

Kallt men skönt kanske? Det tyckte jag.

Turtlan sa...

Ja med igår! Premiär!

För bad utanför Sverige räknas ju inte så det var premiär igår!

Plums så gott!

Miss Upsey Daisy sa...

Karro- Fegade ur! Så ja..

Katinka- Hm. Jag skojade bara lite när jag sade bada..

Jenny- Modiga du!

Turlan- Det måste vara bad i sverige för att det ska räknas..

Jo sa...

Härligt! :D Hoppas att du klarade dig lite bättre från att bli rosa än jag....

Laila och Johan sa...

Oj.. då ligger du före mig. Tror de norra vattnen är kalla. Väntar nog till v. 29...

Miss Upsey Daisy sa...

Jo- Är inte rosa :D

Loppis- Fegade ur..

Fru Choklad sa...

Redan!!!! Oh respekt! Du är modig du.

Miss Upsey Daisy sa...

Fru Choklad- Fegade ur....

Anonym sa...

Lyllos. Å andra sidan har jag duschat flera gånger idag ;-)

Miss Upsey Daisy sa...

Maria- Fegade ju ur..