tisdag 16 juni 2009

Dejt.



Ikväll träffas Presentabel för första gången. Lovely.

13 kommentarer:

Katinka sa...

Yes!! Ska bli kul!!

emve sa...

Spännande att träffa en ny bloggvän :o)

Miss Upsey Daisy sa...

Katinka- Ska bli skoj :-)

Em- Visst är det. Alltid lika trevligt :-)

Jenny sa...

Svaret är nej, och jag mailade precis mitt. Trevlig kväll!

Peter Madison sa...

Åhå, tisdagsvin alltså. Najs!

emve sa...

En helt OT fråga... har du köpt sele till lillkissen än? Har en kattunge-sele i fint skick som bara ligger och dräller. Säg till om du vill ha den så postar jag!

Spader Madame sa...

Men alltså- vin? När det finns Cider, med stort C liksom?

Katinka sa...

Tack för underbart trevlig kväll! Lycka till med att komma upp till jpbbet imorgon...

Annie - PD sa...

Oh så nice! Att dricka vin med dig är bland det trevligare man kan göra :D

CharmKatti sa...

Hej!
HIttade till dig via Presentabel. Du verkar vara en trevlig prick och skriver kul!

Kommer gärna åter!
/Katti

Miss Upsey Daisy sa...

Jenny- Vad bra! Men vi styr upp något lite senare.

Peter- Jepp. DET tisdagsvinet :-)

Em- Jag har faktiskt köpt en lila till lillkissen. Men tack ändå vad gulligt av dig att erbjuda!

Spader- Ändå vin ;-)

Katinka- Det gick förvånansvärt bra..Jag är rätt förvånad måste jag säga. FEM glas! Det är galet..

Annie- Tack! Det beror på sällskapet :-D

Katti- Åh! Skoj. Välkommen åter då! :D

Anonym sa...

Håller tummarna :-)

Miss Upsey Daisy sa...

Maria- :D