söndag 14 juni 2009

Kompis det går bra nu.

Det är trevligt med bonus.

10 kommentarer:

Tesa sa...

:) Grattis!

Tess sa...

Alltid skönt med ett bidrag i kassan!

Grattis!

Peter Madison sa...

Jobbar inte du på det där försäkringsbolaget...du vet det där amerikanska som gick typ tusen miljarder back?

Grattis hursom! :)

Jenny sa...

Yopu lucky bastard! Själv fick jag en "bonus" från Skatteverket häromdan.

Miss Upsey Daisy sa...

Tesa- Tack!

Tess- Skönt när det är åt andra hållet för en gångs skull.

Peter- Nej, det gör jag inte. Vi har inte gått tusen miljarder back.

Jenny- Skatteverket delar också ut bonusar. Det är trevligt! :-)

Spader Madame sa...

Bonus är grejen...

Peter Madison sa...

hmm..oki, då har jag fattat helt fel, vilket inte är ovanligt! :)

Bonus är bra. Jag fick tillbaka på skatten, rejält...en utlånad bonus...:)

Enannan sa...

Härligt! Unna dig en massa skojjiga vill-ha-men-borde-inte-köpa-saker :)

Jo sa...

Skatteåterbäring och bonus?! Hej flyttpengar och roliga saker!

Miss Upsey Daisy sa...

Spader- Så grejen!

Peter- Alltid kul med pengar in.. brukar vara tvärtom

Enannan- Ska nog spara lite .. tror jag.

Jo- Spara.