tisdag 16 juni 2009

Min kropp.

Min kropp verkar vilja tappa sig själv på blod. Först skar min kropp hål på tummen och blodade ner i besticklådan. När det inte hjälpte tog min kropp till större saker och försökta göra hål i mitt huvud genom att placera en stålkant precis ovanför. Sedan beordrade min kropp mig att resa mig snabbt. Tyvärr gick det inte så bra och istället för att göra ett hål blev det bara en rejäl bula och huvudvärk. Jag litar inte på min kropp alls och jag tycker vi låter blodet vara kvar där som det brukar.

3 kommentarer:

karro sa...

har för närvarande en tummtopp som är luggad, vänstra långfingret har en djup skärskada, högra långfingret har två pappersskador.... + lite blåmärken på benen, helt normalt!

Jo sa...

Jag har precis undvikit att få jordens blåtira. Ren tur eftersom jag brukar få blåmärken bara någon petar på mig. Jag dunkade nämligen kindbenet i en bergsknalle ute vid rucklet. Inte så smart!

Jag hoppas att din kropp beslutar sig för att behålla blodet på insidan i fortsättningen!

Miss Upsey Daisy sa...

Karro- Det låter värre! Skärsår av papper är illa..

Jo- Hade inte sett så snyggt ut.