söndag 14 juni 2009

Check på det.

Kattunge ramlat ner i toaletten.

9 kommentarer:

karro sa...

hahhahahahahaha! stackarn!!!!! jag kommer ihåg när min lilla kisse ramlade ner, som tur var så var toan ren... tror nog att det är något alla kissar måste gå igenom...

Plastfarfar sa...

Hoho. Det gjorde min katt också en gång. Innan jag hade spolat...

Tess sa...

Så förvånad han ska ha blivit...

;-)

Miss Upsey Daisy sa...

Karro- Det verkar vara det. Ett slags dop....

Plastfarfar- Det var spolat denna gången.. Ibland har man tur ;-)

Tess- Jepp. Och hoppas han lärde sig något.

Enannan sa...

Oj! "Blöt katt" framkallar helt nya bilder hos mig :D

Laila och Johan sa...

Min katt ramlade ner i badkaret när g:a mannen badade. Kisse kom upp väldigt fort och mannen hade skapliga rivstartsmärken efter kattklor på sina ben!!

emve sa...

Jodå, det har vi testat här också! Fast det var "kattunge ramlar ner i toan medan husse står där och pinkar". Inte trevligt. Alls.

emster sa...

Åh, kan tänka mig att det var sött/roligt.

Youtube?

Miss Upsey Daisy sa...

Enannan- Bjuder på den!

Loppis- Exakt det kommer hända med Saga som spatserar när jag badar...

Em- Eller Grå som hoppar i toan innan man hunnit spola efter tvåan...

Emster- Nästa gång så!