måndag 1 juni 2009

Pick one.




Ljud eller ljus?










21 kommentarer:

Tesa sa...

Jag har den övre. Den är underbar!

Hon som gick sa...

Ljud - superfin och ljud känns mer aktuellt än ljus denna årstid.

Jenny sa...

Och här sitter en som köpt en kopia av radion på Claes Ohlsson för 149 kr. Funkar!

Missy sa...

You know what to do!

Den tjocke konsulten sa...

Jag ser en klotlampa monterad på toppen av ett par meter bockat, svartmålat bromrsrör, vågar man fråga vad den kostar?

Katinka sa...

Den som står för ljudet står i mitt hem också så att säga. Du ser vad lika vi är.

Peter Madison sa...

Lätt som en plätt. Båda! :)

Susanne och Pebbels sa...

Varde....Ljus!!!

anna sa...

jag tar ljuset, ljudet kan jag stå för själv!

Polly sa...

Varde ljus.

Nipe sa...

Hej! Hittade precis din blogg, hur har jag kunnat missa den så länge?? Jag återkommer, var så säker!
Jag väljer ljud, har en kopia i min tvättstuga, allt för att göra det hela lite roligare.

Enannan sa...

Ljud såklart! Ljus är överreklamerat :)

Plastfarfar sa...

Så här års är det ljust nog. Ljudet!

Tess sa...

Ljud. Spara ljuset till den mörka årstiden.

karro sa...

Ljus! Ursnygg!

Laila och Johan sa...

Ljud. Absolut ljud!

Pär sa...

Ljud, definitivt.

LabHäxan sa...

Ljud mycket roligare..

No-one sa...

Ljud. (Just den där spanar jag också in sen ett par veckor tillbaka. Då får man både ljud och något vackert att se på eftersom den är så fin.)

Jo sa...

Ljus verkar som en god idé :D

Miss Upsey Daisy sa...

Tesa- Jag var sugen jag med.

Hon som gick- Helt rätt.. fast när mörkret kommer så.

Jenny- Jag med!!

Missy- I know.

DTK- Runt 2000 kr

Katinka- Nästan som systrar..

Peter- Oh så lätt!

DaT- Ljus blir det.

Anna- Jag med.

P- Word.

Nipe- Välkommen hit ska du vara!

Enannan- Ljus.. vem behöver ljus.

PF- Sedan kommer vintern..

Tess- Blir nog ljus...

Loppis- Hittat fin kopia..

Pär- Kopia.. ville ha båda.

LH- mmm.

PL- Det blev en kopia.. kanske en riktig lite längre fram.

Jo- Yes!