tisdag 23 juni 2009

Japp, och där vid midnatt tror jag minsan att jag även lyckades att väcka de boende på Östra Kyrkogården.

I natt när jag gick på toa försökte jag med tricket "flytta badrumshyllan utan att nudda med händerna". Det är ett ganska gammalt och kanske lite bortglömt trick och vissa kan fråga sig vad man egentligen ska med tricket till. Men jag tror det rör sig om ren och skär avundsjuka för det är inte helt lätt att veta var på hyllan huvudet ska slå i för att hela rasket ska rasa i golvet redan vid första försöket.

10 kommentarer:

karro sa...

Aaaaoch! Hur ska man göra för att inte göra samma sak?

Jo sa...

Ajaj, det verkar som om våra hjärnor av någon anledning har en önskan att komma ut ur skallbenet....

Katinka sa...

Nej, det där är då sannerligen ren yrkesskicklighet. Hamnade bulan på rätt plats den med?

Fegisen P. sa...

Wow! Well done.

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Men du, sluta skada dig nu, vi gillar dig ju som du är :-)

Den tjocke konsulten sa...

Fäst den i väggen och dra lite rörisolering på vassa hörn?

Aidaho sa...

kan man förnya detta trick på nåt sätt? Vad är full pott på poängskalan egentligen? :) Hur mr huvudet efter detta?

Anonym sa...

Åååå, grattis. Det var inte dåligt :-)

Miss Upsey Daisy sa...

Karro- Bättre uppsatta hyllor..

Jo- Visst är det märkligt!

Katinka- Ingen bula. Högst märkligt. Får försöka igen

Fröken P- Man tackar man tackar..

Miss E- Säg det till alla fällor i mitt liv!

DTK- Det var ju det jag gjorde..

Aidaho- Det är lätt.. det finns en hylla kvar som sitter lite högre upp!

Maria- Jepp.

Evelina sa...

Åh jag får ont i magen av att läsa din blogg... tur att jag hittade hit! :)