onsdag 28 maj 2008

Utmanad- ej tjuvad.

Utmanad av den gode Spader Madame.


3 namn jag går under:

*MUD

*Miss UD

*Miss Upsey Daisy


3 saker jag har på mig:

* jeansklänning

* armaniklocka

* katthår


3 saker som skrämmer mig:

* tada! flyga!

* vara utan socialt skyddsnät.

* caving


3 sanningar om mig:

* jag är över 1,80

* Jag kan citera "Number of the Best" med Ironmaiden.

* Jag hatar sverigesemester.


3 saker jag verkligen vill ha:

* Hund, jag vill ha en hund.

* Jag vill få klarhet i vad som gör mig lycklig.

* En bayswater- men tvivlar på att jag vill betala för den.

5 kommentarer:

Spader Madame sa...

OK. Jag tar med mig äldste sonen på besök när vi ska på Maiden i sommar -för du ska väl dit? ;-))I´m impressed!

Sincerely Johanna sa...

Åh en Bayswather vill jag med ha.

stella sweden sa...

..du glömde missud....tadaaaaa!

Fru Choklad sa...

Jag är också över 1.80! :)

Miss Upsey Daisy sa...

Spader- När kommer du?

Johanna- Jag med men jag tror det är för dyrt ändå... står och svajar i mitt val...

Stella- Miss UD tadaaaaaaaaaaaaaa!

BlingBling- Jag har vant mig vid min längd men tyckte det var jobbigt i tonåren.