lördag 24 maj 2008

Fler uppdrag.

Samtal i baren.

-Miss UD, jag tänkte att du kunde vara administratör inför midsommar.
-och du Balettfröken kan vara lekledare.
-Administratör? Jag skulle vilja ha en visselpipa då. Alternativt megafon.
- ... bara en visselpipa då..
- Vi kanske kastar den i havet lite senare på kvällen.
- Jag släpper inte min visselpipa!
- Då åker du i havet du med.
- Ska vi trycka upp kort med "crew" på och hänga runt halsen?
- Laminerade? Jag kan laminera på jobbet!
- Vi skulle också kunna dela ut gula och röda kort när folk inte sköter sig så låser vi in dem!
- Var exakt skulle vi låsa in dem tycker du?
- För vi kan ju inte låsa in dem i sjöboden där vi ska vara?
- Good point.

3 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

Haha du är rolig du.

Jo sa...

*s* Helt plötsligt ser jag faktiskt en fördel med att ni inte tackar ja till Midommar i Rucklet. Då kunde man ju ha blivit utvisad från sin egen sommarstuga, det ser ju jag det... ;)

Miss Upsey Daisy sa...

Johanna- även en blind höna hittar ett korn...

Jo- Risken hade funnits svar ja. ;D