måndag 12 maj 2008

Out of the Blue.

Elektrisk tandborste.

Är det verkligen så mycket bättre?

6 kommentarer:

Turtlan sa...

.... har jag också undrat....

Har ingen sån. Kommer jag någonsin att få?

Tveksamt!

Spader Madame sa...

Yup! Mycket bättre... om man använder tandkräm vill säga ;-))

0 hål! Sist jag var där var 2003...(de viskade litet om tandtråd... men jag slapp rök-skället :-))

Evalinn sa...

Jajamän. (Vilket påminner mig om att jag behöver skaffa nya borstar till min...)

Smartasmia sa...

Hehehe..min tandläkare säger det i a f. Och tansebissingarna känns faktiskt renare på ngt sätt. Fast första gången jag använde den höll jag på att garva ihjäl mig. Det kittlade järnet:D

Miss Upsey Daisy sa...

Turtlan- Jag tror det är bättre faktiskt men har inte provat.

Spader Madame- Tvål är bar en nödlösning. EN gång ;-D

Evalinn- Jag ska köpa ... kan vara värt det.

Smartasmia- Kittlar det! Ska införskaffa och känna efter :D

loathing sa...

ja det e fan det asså. för tandköttet i alla fall. när jag inte använder eltandborste blir mitt tankött lite rött och inflamerat efter ett tag...med eltandborste blir det asbra.