torsdag 15 maj 2008

Fler involverade i kalas.

Vi har fler som vurmar för den mexikanska festen. Vi har min korridorsgranne Direktören. Han känner speciellt för den här festen då han tidigare var värd för vår indiska fest för några år sedan. (Konstigt nog hade jag ingen uppgift alls inför den festen. Lär knappast hända igen.) I vilket fall som helst har Direktören mailat våra kollegor i Mexiko för lite fast facts vad som egentligen sker på mexikanska fester. Hela veckan har därför följt samma schema.

1. Jag anländer till jobbet.
2. Direktören anländer till jobbet. Loggar in och öppnar mailen.

- Miss UUUUUUD! De har inte svarat på mitt mail än.
- Har de inte svarat på ditt mail än?
- Hur är nu tidsskillnaden dit?
- De sover nu.
- Direktören, du får kanske åka dit och knacka på istället.
- Det är konstigt att de inte har svarat.
- Verkligen.

2 kommentarer:

Evalinn sa...

Så där är dom, direktörerna.

Kan du maila mig? (evalinn@live.se) Tänkte vi skulle fixa ihop våran dejt... :-)

Miss Upsey Daisy sa...

Evalinn-
Mailat!