tisdag 20 maj 2008

Lista.

Lista lånad av Kerstin.

DAGENS VILL HA: Lugn och ro. Bara det.
DAGENS KLÄDSEL: Jeans & Cardigan.
DAGENS SMINK: Clinique underlagscreme& puder, Estée Lauder mascara, Kajal Lancôme
DAGENS FRISYR: Diadem och hårspännen i en slarvig knut.
DAGENS HÄNDELSE: Bokat in AW med Missy& MissE för fredagen.
DAGENS LÅT: Kleerup & Robyn "Every heartbeat
DAGENS PLANER: Långpromenad.
DAGENS SAKNAD: Min familj.
DAGENS DUMMASTE: Jag är inte nöjd.
DAGENS SJUKA: Jag själv, stressad.
DAGENS DROG: Kaffe
DAGENS KRAM: -.
DAGENS PUSS: hejdåpuss av sambo
DAGENS KÖP: Bara lunch. Tror inte det blir något mer.
DAGENS GODIS: Hoppas inget.
DAGENS HUMÖR: Ilska. det är dumt.
DAGENS ORD: Feng Shui

2 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

Jag tänker låna den av dig. Hoppas det är ok.

Miss Upsey Daisy sa...

Låna på. Jag har ju lånat