söndag 27 maj 2007

Updated Version

En yogakurs. Mitt kungarike för en yogakurs!

Tidigt år må jag säga*. Normalt brukar "jag-vill-förkovra-mig-och-ta-tag-i-mitt-liv" anlända i augusti. Det är då jag har sparkat liv i franskakurser, yogakurser och snokar i folkuniversitets katalog såsom en alkolist läser systembolagets lista. Det är då den nya förbättrade versionen av mig träder in som Lucia i mörkaste december.

Eller så kan jag ju bara blogga på min lediga tid.

Tål att tänkas på. Tål sannerligen att tänkas på.


*växthuseffekten?

2 kommentarer:

Sabine sa...

Åh, jag är likadan! Mitt år har ännu inte märkt växthuseffekten. I oktober kommer jag VILJA göra något men inse att det inte är någon idé att påbörja något innan nyår. Och nu är det ju UTESLUTET! Ingen organiserar på sommaren ju. *hmpf*

Miss Upsey Daisy sa...

Fast jag skulle vilja gå en yogakurs. Men nu försöker jag ju göra klassikern också.. och köpt en lägenhet att göra om.. och att jag ska till Malaysia i augusti.. och NU ska jag åka tillbaka in till stan för att styra upp en midsommarfest för 24 pers..