tisdag 22 maj 2007

Kort summering.

Helgens outfit. Så fel. Högsommarvärme avnjuts inte i svarta jeans.

Helgens flygplatser. Göteborg. Köpenhamn. Zürich.


Helgens hata. Flyga och långsamma människor på flygplatser.

Helgens möten. Kompis Sara. Ex-rumskompis Monika från Frankriketiden. Margret & Hans från Au-pairtiden. Wisel & Rosa-Lina från Au-pairtiden. Människor jag inte sett på 6-7 år.

Helgens prestenter. Sylt från Margret. Choklad från Wisel & Rosa-Line

Helgens språk. Svenska, engelska, tyska och prutt-danska.

Helgens rymmare. Gul som blev rädd för Bs cykel och försvann tillfälligt från hemmet.

Helgens aha-upplevelse. Tyskan sitter kvar!

Helgens inköp. Bara parfym. L'eau par Kenzo till mig och L'eau de Issey Miake till B.

Helgens andra aha-upplevelse. Ingen ändring i tågtrafiken. S5 åker fortfarande till Bubikon.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Välkommen hem får jag väl passa på att säga!

Miss Upsey Daisy sa...

Tackar och bockar! :-)

Sabine sa...

Åh, så du hittade en bra parfym? =) Låter som du har haft riktigt roligt!

Miss Upsey Daisy sa...

Mmm.. Var inne på det där gröna äpplet men var så stressad att jag tog en gammal favvo.

DKNY delicious ... den vi pratat om tidigare :-)

Anonym sa...

det gröna äpplet är grymme! men den du valde funkar ju den oxå, jag har båda två!

Miss Upsey Daisy sa...

Tanken är att köpa gröna äpplet nästa gång... två parfymer är lagom. Man kan växla men de hinner inte bli för gamla.... :-)

Hur många har du?