söndag 6 maj 2007

Så väldigt många hamstrar.


Alla säger att det förändrar ens liv att få barn. Ibland undrar jag faktiskt vad de pratar om. Man skulle faktiskt kunna byta ut ordet barn i meningen " Att skaffa barn förändrar ditt liv" till nästan vad som helst.

*Att skaffa hundvalp förändrar ditt liv.

*Att skaffa en mixer förändrar ditt liv.

*Att skaffa myskoxe förändrar ditt liv.

Jag menar om jag skulle skaffa tusen hamstrar skulle det också förändra mitt liv. Men vad ska jag med tusen hamstrar till egentligen?

4 kommentarer:

Laila och Johan sa...

Håller med dig, just mixern förändrar verkligen.. ,)

Miss Upsey Daisy sa...

En mixer kan göra underverk!

Mickan sa...

hehe du är rolig du! Men jag håller med dig!
Det finns ju miljoner saker som förändrar livet!

Miss Upsey Daisy sa...

Visst är det så.

Undrar om det är många som har en egen myskoxe egentligen?