fredag 11 maj 2007

Helgens Agenda.

Puh. Har precis kommit tillbaka från Stockholm och sovit som en gris på tåget så jag är inte med på banan riktigt än. Hur kan man bli trött på ett glas bubbel & tre munnar vin?

Fredag- Inflyttningsfest, blir skoj men lugn tillställning med tanke på morgondagen.

Lördag- Göteborgsvarvet. På kvällen kommer två kompisar förbi som kan titta på Schlager hos mig medans jag sover i soffan.

Söndag-Det ska tydligen firas ett födelsedagsbarn på något vis. Osäker på detaljer.


Vad händer hos er?

8 kommentarer:

Maria - FashionFame sa...

Weey va roligt! Imorgon kommer tjejerna över för att fira lilla mig som egentligen fyller år på söndag hihi =)

Cax sa...

Lycka till imorgon på varvet!

Själv inledde jag fredagen med lite mc åkande.

Imorgon är det nog tvättdag...känns det som!
Passar nog på att städa lite med.

Söndagen kommer nog att ägnas åt hojen igen. Snacka om att ha blivit biten! :D

Cax sa...

Åh...glömde!

Du har länkat...trevligt! ;)

Miss Upsey Daisy sa...

Maria- såg det på bloggen. STORT grattis!

Cax-tackar och bockar för lycka till. Känner mig inte jätteladdad men det kanske kommmer?

Laila och Johan sa...

hoppas varvet har gått bra!!

dddd sa...

Omigod! Du HAR sprungit. Fan vad coolt!!

Miss Upsey Daisy sa...

Loppanlej- varvet gick sådär.. sämre tid än förra året men jag lyckades ändå att springa 22 km med hjälp av vilja och väldigt mycket socker... Får nog vara lite snällare mot min kropp framöver och inte bara KRÄVA saker utan att knappt ha tränat..

Miss Upsey Daisy sa...

MissKYD- Jadå, det har sprungits idag.. :-)