söndag 13 maj 2007

Göteborgsvarvet

Dagens irritation. Människor som inte ska springa har inget i närheten av startfållorna att göra! Det är nog svårt att ta sig fram när det är cirkus 40 000 löpare i omlopp. Försvinn!!!

Dagens väder. Absolut perfekt springväder. Åter igen!

Dagens möjlighet till förbättring. Träna mer till nästa år.

Dagens tack. Tackar min egen kropp som ställer upp trots kass förberedelse.

Dagens förlåt mig. Förlåt till alla jag armbågade i magen. Min armar flaxar för mycket.

Dagens dryck. Sportdrycken! Länge leve sockerchocken!

Dagens mat. Gröt. Pasta. Pizza.

Dagens inköp. Tre träningstoppar på mässan innan.

Dagens hejjarklack. Skral. Sprang på kompis när på väg hem igen.

Dagens kunde ha gått illa. Höll på att tuppa av/kräkas på överfylld spårvagn på vägen hem.

Dagens misstag. Låste ute pojkvän genom att låsa båda låsen och han hade bara en nyckel. Stackaren fick vänta ute i två timmar.

Dagens änglar. Kompisarna som kom hem med pizza och snacks till vraket som låg på golvet och sov/ kollade schlager.

Dagens skada. Fattas en bit hud på en tå.

Dagens musik i Ipod. Madonna, The Killers och The Chemical Brothers.

10 kommentarer:

Cax sa...

Starkt jobbat! Å då menar jag inte bara varvet. Hur klarar du att äta gröt? :D Jag äter nästan allt...men gröt går bara inte att få ner. Synd, för det är ju en bra start på dagen.
Kan tänka mig att den dära pizzan måste ha smakat fint på kvällen.

Tur att det inte saknades en bit tå under huden! :)

Unknown sa...

BRAVO bravo starkt jobbat, bruden!!

Miss Upsey Daisy sa...

Cax- gröt ätes bara vid väldigt specialla tillfällen. Fast jag VILL äta mer gröt.... tror det inte är så illa med russin och äpple tex

Helena- tack... en slagen stjärna idag dock...

Anonym sa...

Det gick (eller sprang) den hær gången med! Gøtt! Kanel på fiberhavregryn ær toppen.

Miss Upsey Daisy sa...

När jag blir sambo ska det banne mig bli grötfrukostar.

I serien om hur jag lurar mig själv....

Laila och Johan sa...

Bra jobbat!!! Sockerchocken är den bästa!!

Miss Upsey Daisy sa...

Sockerchocken fick mig framåt!

Missy sa...

Jag är riktigt imponerad. Själv skulle jag aldrig få för mig att göra något så konstigt som att springa Göteborgsvarvet. Träningsnarkomani? Ja. Springa? Eeew.

Miss Upsey Daisy sa...

Missy- Om en månad ska jag cykla 30 mil. Det känns som ... att skjuta sig i foten eller så!

Anonym sa...

Du är så duktig!
Fick du okej tid?