fredag 10 januari 2014

Saker Jag Tycker Är Tråkigast i Världen.

Det här med att göra saker som jag mentalt trodde var klara och göra dem en gång till?

Jag har haft samma mobiloperatör i hundra år. Jag har haft autogiro på telefonräkningen i minst tre år. Nu bytte jag formen på mitt abonnemang, kvar samma nummer och samma operatör. Då visar det sig att autogirot inte fungerar mer så man får skicka in nytt och det tar ju en halv evighet i telefonköer. Jag får blanketten och skickar in den. Nu har jag fått en räkning i pappersform. Autogiromedgivandet skickades in för säg tre veckor sedan så troligen borde det väl fungera men jag måste ändå ringa och höra om pappersräkningen måste betalas.Likaväl på jobbet när man gör något och gör det klart och lägger det åt sidan och det sedan dyker upp nya uppgifter i ärendet eller det visar sig att de uppgifter man hade var felaktiga så man får göra om det. Gör mig så irriterad. Så irriterad.

2 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Jag är så på din sida. Fett irriterande. Gör om, gör rätt - vill man säga åt dem.

Miss Upsey Daisy sa...

IWNC- verkligen...