fredag 31 januari 2014

Fredag,

Jag kickstartar dagen med att fika med en killkompis som också är föräldraledig ------> mkt trevligt. Sedan går jag iväg och klipper och färgar håret hos min favoritfrisör-----> mkt trevlig det med.

Sedan går jag hem och är beyond hungrig på grund av att klockan två är typ tusen timmar efter min normala lunchtid.  Jag lagar spagetti och när allt är klart häller jag kokande pastavatten över mina händer.  Jag vet inte vilken relation ni har till kokande vatten men fifan fifan fifan vad ont det gör att hälla det över fingrarna.  Och så dumt dessutom för man blir inte det minsta glad heller för det gör ont  långt efter.

Jag ska aldrig mer äta pasta.Eller åka till Italien. Från och med nu äter jag bara kall mat och dricker kallt kaffe och spisen ska jag aldrig mer gå nära.

Mvh/ Surmulen i Göteborg

5 kommentarer:

Spader Madame sa...

Ouch! Hoppas att det är bättre nu. För förutom den där pastafadäsen lät ju fredagen helt ok.

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Det är rätt! HÄmnden är ljuv!

J sa...

Fi fan för att bränna sig. Hoppas det är bättre nu!

annika sa...

Mäh! Stackars stackars dig! Har du något skinn kvar på händerna??

Miss Upsey Daisy sa...

Spader- förutom det.
INK- ha ha!
J- Fifan men det är OK nu.
Annika- jodå.. det blev några blåsor men klarade mig bra.