lördag 25 januari 2014

Lördag.

Mina naglar är åttiotalsrosa och jag har sovmorgon ( fast jag valde att läsa och blogga istället för att sova uppenbarligen) om några timmar är det spinning och ikväll har vi middag för några kompisar.  Lilla G och jag är friska igen och möjligen ( om inte helvetet fryser till is) kommer jag och de stora barnen att kolla lite Lost under dagen. Det här Lost-tittandet är mer som en charmig besatthet och eftersom vi är tre som måste se samtidigt ( Pojkvän gäst-tittar lite eftersom han såg delar av serien när den gick) så är det lite av ett pussel ibland när båda barnen måste vara hemma samtidigt och typ inte gå i skolan/göra något intresse.

Lördag -------> ibland är du smått episk.

3 kommentarer:

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Åttiotalsrosa låter bra. Och resten också. Lördag ftw!

Peace in mind sa...

Episk lördag, hoppas den övergått i episk söndag. För visst kan man få två episka efter varandra? (Hoppas)

Miss Upsey Daisy sa...

Lördag- ftw!
PIM- Söndagen blev mest kakor...