söndag 5 januari 2014

5. Det bästa snackset är ju som alla vet.

Beror lite på.

Alltså köper jag själv blir det alltid smågodis eller så dippar jag grönsaker i sådan där chipsdipp.  Men ställer någon ner en skål med chips eller ostbågar så äter jag enorma mängder. Speciellt sådana där lantchips som är lite mer robusta.  Mmmm lantchips for president.

Känns lite som jag har svarat typ ALLT här. En liten feg helgaradering? Men jag tycker iallafall inte om jordnötter som får bli det sämsta snackset.

6 kommentarer:

Sara sa...

Dippa grönsaker är det allra bästa alltså :)

yllet sa...

Grönsaker you say? Det är ju n.y.t.t.i.g.t!!

Tess sa...

Gurka och dipp är ju jättgott, det är det. Men det är inte godare än ostbågar.

;-)

Miss Upsey Daisy sa...

Hsara- eller hur!
Yllet- ptja.. men dippet är det inte.
Tess- ostbågar är också gott.

Turtlan sa...

Salta Pinnar är absolut sämst-

Bäst... godis. Ja det är svagheten i tillvaron. Godis o då gärna en hel lakrits...

Miss Upsey Daisy sa...

Turtlan- salta pinnar är liksom något man äter i krig?