torsdag 16 januari 2014

14. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att byta liv med någon i en tvserie?

Jag har flera kandidater som jag har sett att fler som är med på detta också svarat men men .... ( visar bara på god smak om man tar samma lika!)

Phoebe i Vänner- jag avgudar henne trots att hon är lite knäpp nu som då men hon har förmågan att bli glad över småsaker och hon är väldigt spontan. Jag har använt Phoebe som alias många gånger vid olika tillfällen. Önskar jag vore lika urflippad åtminstone ibland.

Carrie i SATC- Det var min ytliga sida som ville ha sitt sagt på den punkten. Så det var det om det.

CJ i Vita Huset- Smart och rapp i käften. CJ for president säger jag det.  Hon är supercool.

4 kommentarer:

Spader Madame sa...

Håller med om CJ for President!

Miss Upsey Daisy sa...

Spader- såklart!

Anonym sa...

Phoebe är helt utflippad, älskar hennes sånger! /L

Miss Upsey Daisy sa...

Phoebe- eller hur!