onsdag 9 december 2009

Till alla Annor.

Sjukt mycket grattis på dagen!

20 kommentarer:

"oroshjärta" Lotte Fernandez sa...

love the colours!!! kram!

Miss Upsey Daisy sa...

OH- Fint. Men jag har stulit bilden på nätet som den elaka människa jag är... ;-)

karro sa...

Grattis till dig o mig!

Linda K sa...

jag har aldrig smakat en sån där.

men så heter jag inte anna heller.

Mrs E (ibland Grefvinnan) sa...

Grattis!

Spader Madame sa...

Congrats on yourself...PUSS!

anagoesbananas. sa...

congrats till oss! :D

Laila och Johan sa...

grattis till dig och mig!

No-one sa...

GRATTIS DIN BILDTJYV! :D

LabHäxan sa...

Tack.. tar åt mig fast jag bara heter Anna i andranamn.. =D

yllet sa...

Tack! Detsamma kanske?

Annie - PD sa...

TACK och grattis! jag tar två kakor, en rosa och en grön :D

Jess sa...

Grattis till dig! Och lite till mig. ;)
Vem dog i Desperate???

Peter Madison sa...

Jag vill också heta Anna!

Grattis påre!

Miss Upsey Daisy sa...

Karro- Till oss!

LindaK- Bara för Annor just idag då.

Miss E- Man tackar.

Spader- Congrats tillbaka.

Anabanan- Till oss! Vi leve.

Loppis- :D

Alexia- Till tjuven ;-)

LH- Kan man också fira :D

Yllet- Stämmer fint.

Annie- Du kan ta hur många du vill!

Jess- Jamenåååå vem?

Peter- Jag gillar Peter med ;-)

J sa...

Grattis i massor:-) Om man hette Anna från början ända tills föräldrrna fick knäpp och döpte om en till Johanna, får man kaka då?

Förresten, det vore jättekul att ses nästa gång du kommer till Stockholm:-) Kram!

Miss Upsey Daisy sa...

Hanton- Klart man får ta en kaka? Finns Johanna som namnsdag? Jag hojtar till under våren här :)

yllet sa...

jag vill ha en sån där kaka. Kan du posta en bitte? :)

Miss Upsey Daisy sa...

Yllet- Bara om du postar först! ;-)

Ataharis sa...

Ååååh, jag hade ju också namnsdag och så har du lagt upp en bild på ljuvliga, pastelliga, kalasgoda små franska macarones som är min toppenfavorit. Tankeläsare, är du? :)

Grattis i efterskott!