tisdag 1 december 2009

Spotify- Mången tack Lisa!

Så här såg mitt tiggarbrev ut till Onekligen. Nu är jag med Spotify. Typ sist på jorden men ändå. Bland de coola igen. Fräckt. Topp.

Hej Lisa!
Jag heter XXX när jag går runt på stadens gator och torg som en vanlig flicka.När jag rör mig i cyberspace heter jag mer Miss Upsey Daisy. Jag ser även ut som en mupp och har en cool gitarr som jag släpar runt bland de olika bloggarna. Det är tungt vill jag lova så därför skulle jag bli glad om jag kunde få Spotify och slapp spela själv. Det låter nämligen för djävligt rent ut sagt.

Ska jag skriva ännu mer?
Vill du ha lite navelludd?
En halväten chokladkaka?
Eller en udda socka?
;-)

6 kommentarer:

anna sa...

visst är det ljuvligt? jag tiggde också till mig bloggvägen och är Loly evigt tacksam :) en mycket fin gåva!

Sincerely Johanna sa...

Hehe, en av de bästa motiveringar jag hört för att vinna något.

LabHäxan sa...

Fint.. Nu är du en av oss!!

Annie - PD sa...

Hrm. jag har inte.
Men du kanske du kan bjuda in mig?! Tigg tigg. Du får vin. tapas. godis. mer vin. mer tapas. :D

LabHäxan sa...

Googla bara på spotifyinvites och använd tredje träffen.. det ska fungera. Värt ett försök.

Miss Upsey Daisy sa...

Fru A- Det är toppen verkligen.

Johanna- ;-D

LH- En av er .... med i matchen igen!

Annie PD- Det gör jag när jag startat upp det.

Lh- Aha!