onsdag 2 december 2009

Osocial - Min Rumpa.

Jag hade en liten plan att jag skulle vara tämligen osocial denna veckan. Plötsligt har jag bokat in en superdupertrevlig lunch och en totalt oväntad julmiddag på lördag med några spansktalande förmågor. Mitt i detta har jag även en liten fredagsmiddag hemma också. Men jag vill poängera att jag å det bestämdades inte inte umgås med folk varken när jag sover, går på toaletten eller när jag är själv på mitt kontorsrum. Så egentligen är jag osocial ändå.

7 kommentarer:

Padmé Amidala sa...

Du får höga social-skills-points från mig iaf. För att tala ren svengelska. ;P

yllet sa...

feliz navidad!
kan du säga till dina spansktalande vänner. om du vill. och tapas.
kanske aqua.

yllet sa...

oklart om julmust finns i España förstår du.

Sincerely Johanna sa...

Du lever fortfarande. Alltså måste kaffesituationen ha löst sig. Skönt blev lite orolig där ett tag.

Miss Upsey Daisy sa...

PA- Fast grejen var ju den att jag skulle vara osocial...

Yllet- Jag hoppas att dessa personer kan svenska eller engelska annars sitter jag på fisens mosse!

Johanna- Kaffet kom till slut och jag fick leva :D

No-one sa...

Precis! Allt beror på hur man ser på det!

Miss Upsey Daisy sa...

Alexia- Gör mitt bästa för att vara osocial.. men hur bra går det?