tisdag 29 december 2009

Minus tjugotre.

Ja. Jag håller mig för skratt.

14 kommentarer:

nillas liv på pinnen sa...

Shit vad kallt! Här är det bara minus 20.

Miss Upsey Daisy sa...

Nilla- Jag veeet! ;-)

Evalinn sa...

Ajaja, hoppas i alla fall att ni har värme inomhus. Hos oss är värmen trasig. :-(

karro sa...

brrrrrrr.....

emve sa...

-13,9 här i varma västerbotten ;-)

LabHäxan sa...

Brrrr.. va kallt. Här i hufvudstaden är det -8, men det är bra med snö och minusgrader =D

Ingentingela sa...

Brr..fram med raggsockar, ylle och filt.

Laila och Johan sa...

..och jag tror det blir värre. Filt får det bli.

Linda K sa...

guddness grejschöss

Turtlan sa...

Långkalsong på!

- 15 här i Sola stan.

Å en massa snö!

Fru Choklad sa...

Förstår det. Vi har minus 10 och jag skrattar inte heller.....

Sincerely Johanna sa...

Det är värre än här uppe. Vi har minus 15 idag.

Tesa sa...

Här var det -25 nu när vi åkte hem från pappa.
Det är kallt!

Miss Upsey Daisy sa...

Evalinn- Inne är det gudskelov varmt.
Karro- Jättebrr
Em- Det är ju varmt!
LH- Rena värmeböljan.
Ingetingela-Word.
Loppis- Tjock filt.
LindaK- Japp.
Turtlan- Check på snö.
FruC- Brrr.
Johanna- Jag är i Dalarna. Här uppe.
Tesa. Oh Yes.