tisdag 15 december 2009

Julklappar till katt-bos.


Men de öppnas först på julafton såklart.

8 kommentarer:

Jess sa...

Vad gott med tårta och någon som kommer i håg ens dag! Födelsdag i morgon? Grattis!

Miss Upsey Daisy sa...

Jess- Tack :)

Turtlan sa...

Inte öppna i förväg!
Oki att titta och giss men inte mer.

Men Du kanske kan viska till mig vad det är...?

Miss Upsey Daisy sa...

Turtlan- Inte jag som köpt! Men eftersom Mumin stal sitt paket och bet hål på det kan jag berätta att ett paket innehöll torkad fisk!

Jo sa...

Grattis på födelsedagen! :) Hoppas att du får en bra dag!

Miss Upsey Daisy sa...

Jo- Tack.Tack.

No-one sa...

Förra julen fick Modesty ett par inslagna julklappar av min mor. Hon brydde sig inte det minsta om innehållet. Däremot snörena. De lekte hon med i flera dagar. Tacksamt. Hoppas dina katter har bättre hyfs.

Miss Upsey Daisy sa...

Alexia- Jag tror snöret kommer vara halva gåvan i vanlig ordning :)