fredag 11 december 2009

Ikväll konsert.

Det blir så fint. Regina är bäst.

9 kommentarer:

Aidaho sa...

Hoppas du tar på dig stor-öronen ikväll för du får lyssna från mig också. Regina Rules!

K. sa...

Kul ska det bli! Vi ses! Kram

Miss Upsey Daisy sa...

Aidaho- Det är taget! Word.

Katinka- Jätteskoj!

yllet sa...

Åh så bra!! ha en skön fredag kväll och en superbra konsert!!

J sa...

Regina är klockren!

Jenny sa...

Åh, jag tyckte hon var så himla bra! Och i morse blev jag arg på muppen som recenserade i GP och bara gav henne två fyrar.

Miss Upsey Daisy sa...

Yllet- Dito fast lördag.

Hanton- Hon är hon är.

Jenny- Jag såg dig!! :)

Fru Choklad sa...

Jag är riktigt riktigt avis. Hon är helt otrolig. Hoppas att konserten var bra.

Miss Upsey Daisy sa...

Fru Choklad- Toppenkonsert!