söndag 13 december 2009

Julklappen från mig till mig.

Om man hittar sitt livs väska till halva priset och man blir galet kär i denna väska. Vad man inte ska göra då är.

1. Räkna efter ekonomiskt exakt vad man sparar in och genom den kvinnliga kalkyleringen inser man mer och mer att man det närmaste tjänar pengar genom att köpa denna tingest.
2. Klura.
3. Maila både Polly och Loppis för att visa objektet i fråga.
4. Klura.
5. Visa två kollegor.
6. Klura.
7. Titta på webshoppen och drömma lite smått.
8. Klura.

För då kan det bli så att när man väl bestämt sig.

SÅ.ÄR.VÄSKHELVETET.SLUT.

9 kommentarer:

Jess sa...

Lär nu av detta!!! :)
Nästa gång köper du den direkt och tänker att du är värd det!!!

Miss Upsey Daisy sa...

Jess- Jag vet. Jag borde slå något hårt i huvudet på mig själv!

No-one sa...

SKIIIIIIIIIT!!!!!

Miss Upsey Daisy sa...

Alexia- Jag vet. Dubbelusch!

karro sa...

kommer den inte in igen då? en nyårspresent?

Miss Upsey Daisy sa...

Karro- Vet inte. Tror inte. Rumpa.

tingeling sa...

just det köp direkt!! man sparar alltid pengar på att köpa dyra väskor billigt. och ju fler man har desto billigare blir det i längden eftersom man sliter mindre på dem. (resonemanget kan med fördel även appliceras på skor)

karro sa...

skuttan oxå!

Miss Upsey Daisy sa...

Tingeling- Hur kan man vara så smart som du!

Karro- Word!