lördag 5 december 2009

Down Memory Lane.

Tre salongsberusade apor började sedemera gräva ner sig i gamla fotoalbum från högskoletiden (96-). Förtjusande tider och minnen från svunnen tid. Ibland mer svunnen och diffus än annan. Väldigt Anno Dazumal.
- Där är ju han den där killen, du vet.. Han den där..
- Han som var kompis med han jag kände.
- Hånglade inte han med vår vän förresten? Var det inte något sådant?
- Gjorde han? Jag trodde jag hånglade med honom?
- Näääe, det tror inte jag du gjorde?
- Gjorde du?
- Jag har för mig det.
- När då egentligen?
- Var inte vi två på fest hos honom? Han bodde väl i backen på höger sida?
- Jadå, det var vi säkert och han bodde i backen.
- Titta! Där är vi ju på samma kort! Det måste betyda något. Jag tror bestämt vi hånglade.

9 kommentarer:

Sincerely Johanna sa...

Minnen minnen...

Miss Upsey Daisy sa...

Johanna- Jajamen.

C. Meow sa...

Det var alltså hög YPK-poäng :D

Miss Upsey Daisy sa...

Camilla- Japp! ;-)

Laila och Johan sa...

Underbart!!

Miss Upsey Daisy sa...

Loppis- ;-)

Ting sa...

Hahaha!
Fan vad skoj med tjejmiddag!
Mina laxbiffar tackar för att de fick vara med!

Fru Choklad sa...

Känner igen :D

Miss Upsey Daisy sa...

Fru Choklad- Vi redde nog aldrig ut det. :D